sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Mä soitan huomenna

Oltiin eilen ystävien kanssa yökerhossa, (välillä ihan hyväkin) musiikki pauhasi ja tanssilattialla oli menoa. Eräs mies tuli kanssani tanssimaan ja musiikkina toimi jonkin sortin rumba. Minähän siinä sitten zumba tunneilta oppineena vedin askeleita ja mies ei meinannut mukana pysyä millään. Hän vain kiskoi minut lähelleen hitaisiin. Minä kitisin että musiikki on nopeatempoista ja aloitin oman bailauksen uudestaan. Mies sitten kyllästyi ja kysyi minua istumaan kanssaan. Minä kuitenkin halusin tanssia ja lopulta mies luovutti sanoen:

Saanks mä edes sun puhelinnumeron?

Yleensä en anna tuntemattomille puhelinnumeroani, mutta mies oli ihan hyvännäköinen ja omassa deittimaailmassani on ollut sen verran hiljaista että päätin ottaa riskin. Annoin numeron ja mies hipsi pois. Eipä ole soittoa kuulunut ja luullakseni numero jonka annoin oli ihan oikea. 

Mitä minä sanoin. Tämä oli niin arvattavaa.

Joko mies oli niin humalassa ettei muista koko juttua. Tallensin numeroni puhelimeen ilman nimeä joten sekin voi olla syy tai sitten miestä ei sittenkään kiinnosta. Enpä olisi ehtinyt treffeillä käydäkkään. 

Paitsi erään kanssa. Hmmmmmm.

Olen tässä muutaman kuukauden ajan flirttaillut erään miehen kanssa. Olen pari kertaa yrittänyt soveltaa häneen mukamas-ovelaa-tekniikkaa mutta ei hän ymmärrä. No, muutan kesäksi pois joten ei tässä enää aikaakaan olisi. Kuitenkin, tänään yritin vielä hienovaraisesti vihjaista tekstarin välityksellä tapaamista:

Minä: Tiedätkö onks kukaan menossa kattomaan sitä puistokonserttia?

Aikaa kuluu 3 tuntia.

Mies: En tiiä kyl. (Hmp. Just. No EI sitten)

Aikaa kuluu 2 tuntia.

Mies: No menitkö kuuntelee? (Niin? Mutta voitto tuli minulle koska en vastannut edelliseen. Miehetkän harrastavat samaa: jos ei ole kysymysmerkkiä ei tarvitse vastata)

Minä: En menny vielä, on hommat vähän kesken. Mutta ehkä kohta. (vielä pieni vinkkaus)

Mies: Mun pitää treenata kouluhommat kuntoon... (huoh)

Sitten jatkettiin turhanpäiväistä viestittelyä hetki. Jos aikaa olisi hieman enemmän, tekisin vihdoin sen aloitteen. Eipä sillä mitään menetä mutta koska muutan kesäksi pois, tuntuu ettei se kannata. 

Joten miksi ottaa riski?

Minulla on pieni loman alkamisesta johtuva masennustila. Loma on ihana ja tervetullut, mutta en vielä osaa ajatella sitä että voi ottaa rennosti. Mutta on se kesä kivaa aikaa. 


Tämän hetken fiilikset. Öitä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti