perjantai 17. toukokuuta 2013

Käytsä usein täällä?

Olin eilen kahden ystäväni kanssa viettämässä iltaa eräässä pubissa. Istuimme karaokepuolella ja juttelin pahaa aavistamatta ystäväni kanssa kun miehen naama ilmestyi kasvojeni vasemmalle puolelle. 

Lähteekös likka tanssimaan?

Taustalla joku humalainen nainen lauloi herkkää ja kaunista kappaletta todella... herkästi. Tuijotin miestä yllättyneenä ja sain sanottua ainoastaan: En. Mies jatkoi vielä maanitteluaan mutta mutisin vain etten halua tanssia. Lopulta mies naurahti ja sanoi: "Otahan iisisti tyttö" ja meni viereiseen pöytään istumaan. Myöhemmin kävellessäni miehen ohi, tämä tarttui paidan kulmaan ja huudahti: "Tämä tässä on minun lempityttöni!" Jatkoin matkaani suoraan vessaan pohtien miehen tarkoitusta. Yrittääkö hän vain olla isällisen mukava (tuskin) vai luuleeko hän löytävänsä tällä tavalla kolmekymmentä vuotta nuoremman rakastajan (luultavasti). Mies oli kuitenkin lähemmäs 50 vuotias ja näytti siltä että baareissa on viihdytty ennenkin. Paljon. 

Pitäisikö tästä sitten olla imarreltu? Baari oli täynnä nuoria kauniita naisia ja mies valitsi minut lempitytökseen. Illan aikana hän ei ainakaan näyttänyt yrittävän liehitellä muita naisia. Voi tietenkin olla, että näytän 40 vuotiaalta ja olen siksi potenttiaalinen emäntäehdokas. Hmmm. Nuorten miesten iskuyritykset kohottavat itsetuntoa, mutta entäs nämä muut? Tunnetko olosi seksikkääksi kun keski-iän kriisiä lähestyvät herrasmies huomioi sinut? Ystäväni kuiskasi myöhemmin, että miehen tytär on minua vanhempi. 
Niin justiinsa.

Toinen tilanne oli, kun kaverimiehen tuttava tuli juttelemaan. Mies tuijotti hetken naispuolista ystävääni ja sanoi:

Sä näytät tosi tutulta. Tunnetaaks me jostain?

Ystäväni ei tuntenut miestä, joten heitin huumorimielessä hänelle että tuo iskurepliikki on vähän kulunut. Mies veti herneet nenään ja huusi ettei se mikään iskurepliikki ollut. Vilkaisin ystävääni jonka suupielillä kareili hymy ja yritin olla purskahtamatta nauruun. Sain vain sanottua: anteeksi, minun erehdykseni ja sitten lähdettiin tiskille. Miksi miehistä tulee humalassa todella herkästi loukkaantuvia? Sekä henkisesti että fyysisesti.


Muita iskurepliikkejä ovat olleet:

Saanko mä testata sun suutelutaitoja?

Lähetäänkö tonne pitämään vähän seiniä pystyssä?

Onko sun vanhemmat simpukoita ku oot tollanen helmi?

Annatko puhelinnumerosi kun hukkasin omani?

Minä ajattelin viedä sut nyt kahville. Sen jälkeen mennään mun kämpille ja rakastellaan koko yö.

Mutta onhan se mukavaa kun mies tulee juttelemaan. Jollain keinolla se jää pitää murtaa.


4 kommenttia:

  1. Eikös Aurelia ollut portugalilainen... Oli miten oli, paras mihin oon törmänny (onneks vaan City-lehden sivulla muistaakseni :D) on "eiköhän mennä kämpille kokeilemaan käyttöliittymiemme yhteensopivuutta?" tms :D kuulemma insinöörien luottorepla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Hei kiitos huomautuksesta! Niinhän se oli, että he tapasivat Ranskassa :)

      Insinööreiltä nämä parhaat iskurepliikit melkein tulee... tai esim. lääkäreiltä.

      Poista
  2. paras on ollut että saanko laittaa mun muistitikun sun koneeseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D loistavaa! Tai sitten: "Tehdäänkö akkutesti? Laitetaan navat yhteen ja katsotaan kipinöikö."

      Poista