maanantai 20. toukokuuta 2013

Nainen jolle ei koskaan tapahdu mitään

Naisen (jolle ei koskaan tapahdu mitään) analyysi kyseisestä kappaleesta:

Pyhää vihaa ja suurta rakkautta (ne kulkeekin sopivasti käsi kädessä)
Joo, mä kaiken nään (ei mies kyllä mitään tunnista, ainakaan naisen ilmeistä)
Liput liehuu ja ihmiset riehuu (Pah, Suomi ei voittanut MM kultaa jääkiekosta...)
Mä kaiken nään (tuli jo selväksi)

Mä olen mies nainen
Mä olen mies nainen
Jolle ei koskaan tapahdu mitään (no nyt ollaan asian ytimessä)

Lennetään kitaralla Teksasin taivaan alla (pääsisin edes lentokoneella Teksasin ylle)
Joo, mä kaiken nään (hm)
Paula tanssii taas kissan kanssa (niin, kissan EI miehen)
Mä kaiken nään (hmm)

Kun mä tulen kotiin avaan telkkarin (no siinä ei nyt ole mitään uutta... miehet)
Ja sitä katselemaan jään (en epäillyt hetkeäkään)
Korttitalo nousee yössä taivaaseen (hyvä kun joku nousee)
Mä sieltä kaiken nään (hmmm)

Jossain on kuumempaa, jossain on suurempaa (ei ainakaan minun sängyssäni)
Ei tartte selittää (kukapa niitä selityksiä kaipaa)
Mitä vikaa on pienessä maailmassa (missä on miehet?!)
Joo, mä kaiken nään (näe minut, please!)

J. Karjalainen / Mies jolle ei koskaan tapahdu mitään

Osa lukijoista ehkä huomaa pienoisen katkeruuden jyväsen lukiessaan kappaleen sanoja. Kyllä, havahduin tänään siihen että en ole käynyt treffeillä melkein vuoteen (tai mikä nyt minusta lasketaan treffeiksi) ja seksistä en halua edes puhua. Masentaa. On noita muutamia säätöjä ollut vuoden aikana, mutta puhunkin nyt rakastelusta ja mukavasta hellästä yhdessäolosta. Tämän vuoden saldo on hävettävän pieni, vaikka sinkkuja tässä ollaan. 


Vuoden 2013 tähänastinen saldo deittimaailmassa:

- 1 mahd. kiinnostuminen miehen osalta (ihan ok)

- 4 kiinnostumista miehiin minun osalta (hmm hyvä vai huono?)

- 1 humalainen säätö yhden edellä mainitun miehen kanssa (huono)

- 0 parisuhteeseen johtanutta kiinnostusta edellä mainnittujen miesten kanssa (säälittävää hei)

- 3 todella humalapitoista iltaa (erittäin hyvä, tosin epäilen tässä olevan laskuvirhe...)

- 1 nettitreffi yritys (huoh)

- 0 seurusteluun johtanutta nettitreffiä (tupla huoh)

- 5 läheistä ystävää jotka ovat alkaneet seurustella (ihanaa heille <3 huom, HEILLE)

- 3 minun ikäistäni naista jotka ovat saaneet vauvan (en kommentoi)

- 1 pariskunta jotka ovat menneet naimisiin (where is my fucking prince?!?)

- 0 ystävien järjestämää sokkotreffiä (säälittävää, pitää muistuttaa heitä asiasta)

- 2 tappelua baarissa miesten kanssa (ei ehkä se paras iskuyritys)

- 1 tarjottu drinkki (all by myself)

- 1000 omalla rahalla ostettuja drinkkiä (tai siltä se ainakin joskus tuntuu)

- 1 henkonen tupakasta (erittäin hyvä)

- 1 kuntosalin jäsenyyden irtisanominen (erittäin huono kesää ajatellen, hyvä rahaa ajatellen)

- 0 lisäkiloa joulusta (hyvä, hyvä!!)


Noniin, nyt täytyy parantaa ettei koko vuoden saldo jää näin pieneksi. Aloitan sen heti huomenna. Hyvä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti