perjantai 24. toukokuuta 2013

Loppuuko suhde ennen kuin se edes alkaa?

Tekstissä "Kuinka huijata mies tekemään aloite" olin luullut löytäneeni sinkkuuden pelastuksen, kaavan jolla saat miehen tekemään aloitteen tai jolla ei itse tunne häpeää epäonnistuneesta aloitteen tekemisestä. Eräs kaverini kuitenkin juuri äsken löi logiikkaani ensimmäisen naulan. 

Minun aivojeni esimerkkitilanne:

Minä: Voi että kun siellä on niin hieno kävelysää! (vink)

Mies: Niin kyllä on. (ei kiinnosta)

Minä: Olisihan tässä aikaa lähteä kyllä lenkille. (vink vink vink!!!!)

Mies: Kuulostaa tosi kivalta. (ei kiinnosta)

Minä: (huokaus) Taidankin sitten lähteä. Moimoi. (no ei sit väkisin, hmp)

Mies: Moikka sit. (pääsimpäs eroon, muahhahhahhaaaa)

Itse olen aina ajatellut, että mies ei vain tartu syöttiin koska miestä ei kiinnosta lähteä kanssani lenkille. Kuitenkin ystäväni mietti että entä jos tilanne onkin ollut se, että mies on koko ajan odottanut että minä pyydän häntä mukaan?! Onko mahdollista, että minulla on mennyt monta oivallista treffiä sivu suun, koska olen itse ollut törppö?

Ystäväni aivojen esimerkkitilanne:

Minä: Voi että kun siellä on niin hieno kävelysää! (vink)

Mies: Niin kyllä on. (olis kyllä kiva lähtee sun kanssa...)

Minä: Olisihan tässä aikaa lähteä kyllä lenkille. (vink vink vink!!!!)

Mies: Kuulostaa tosi kivalta. (voi että, pyydä mut nyt mukaan!)

Minä: (huokaus) Taidankin sitten lähteä. Moimoi. (no ei sit väkisin, hmp)

Mies: Moikka sit. (no en kehtaa tunkea mukaan väkisin. Miksi en uskalla pyytää häntä ulos? OI MIKSI?!)

Ou nou. Tuohan kuulostaa periaatteessa liian mahdolliselta. Voihan nenä. Toisin sanoen kun yritän huijata miestä tekemään aloittetta, evään samalla onnen itseltäni vain koska mies on liian ujo? Ei ei ei, tämä menee jo niin yli ymmärryksen etten pysty. Kykene. Huoh.

Itse olen vain niin sen kannalla että jos miestä kiinnostaa, mies tekee aloitteen. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Miehet? Missä olette? 

Onko minun syyni että suhde loppuu ennen kuin se ehtii edes alkaa?


Miten masentava ajatus. Kuitenkin, huomenna juhlimme ystäväni POLTTAREITA! Yritän nauttia alkoholia kohtuudella ja olla sivistynyt leidi. Mutta tätä mies-ujous-juttua täytyy kyllä pohtia vähän enemmän. Aivot jumittuivat. Joo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti