maanantai 20. huhtikuuta 2015

Seesteisiä hetkiä

Hei kaikki kultsipuppelimussukat. En ole kirjoittanut pieneen hetkeen. Tämä johtuu siitä, ettei elämässäni ole oikeastaan tapahtunut mitään merkittävää. Hirveä kevätstressi ja kiire. Pistin kyllä äsken poskeeni luomumunan vähän löysänä. Se on kyllä parasta. Nam. Josta tulikin mieleeni vitsi, jonka kuulin radiosta:

Muna ja kana makoilivat seksin jälkeen sängyllä, muna poltteli tupakkaa tyytyväisenä ja kana mökötti. Tästä voimme päätellä, kumpi tuli ensin.

On minulla kuitenkin muutama kerrottava asia. 

Olen saavuttanut seesteisen tason seksittömän elämän hyväksymisessä. Olen kuin itse pyhä neitsyt-kuningatar. Ei ole enää tehnyt mieli soittaa vanhoille panoille ja jos olen lähtenyt ulos juhlimaan, en ole vaivautunut sheivaamaan karvoja. Olen huomannut, että paljon mielummin elän seksittömyydessä ja totun siihen, kuin harrastan ihan-ok-hei-irtosuhteita keho valmiustilassa. Olen erittäin seesteinen. Ah.


MUTTA kävin sen viimeisimmän deitin kanssa jo toisilla (seksittömillä) treffeillä! On se kyllä komia mies, huh huh. Ja mukava ja kiva ja kaikkea. Nyt pitää tehdä aloite ja toivoa, että mies haluaisi myös tutustua minuun. Grauh. Koska typerä seesteisyys. 

Hmm mitäs muuta. Tämä paljon puhuttu Mies on kuulemma onnellisesti parisuhteessa, en ole moneen kuukauteen kyllä mitään hänestä kuullut. Välillä kävelee vastaan ja sitten coolisti moikataan. Mutta hyvä jos hänellä menee kivasti. 


Oikeasti. Vitsi vitsinä. Hähähä. Hyvä että ovat onnellisesti yhdessä.

Vähän ärsyttää eräs miespuolinen kaveri. Hän yritti viime syksynä iskeä minua pienessä huppelissa ja asia tuntuu vaivaavan häntä edelleen. Ilmassa on välttelyä ja jäinen tunnelma. Pitää ehkä yrittää rikkoa jää, vaikka tässä ei pitäisi olla mitään rikottavaa! Perkuleen dramaqueen-miehet.

Mutta ei mitään ihmeempiä siis! Tinderissä en ole enää käynyt. Ei kiinnosta, ei jaksa.

Yritän tässä aktivoitua kirjoittamaan vähän reippaamin! Jos ei kuitenkaan mitään tapahdu, hyvää vapun odotusta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti