maanantai 26. elokuuta 2013

Vuoden vanhempi ja viisaampi

Täytin tosiaan siis muutama päivä sitten vuosia ja siitä innostuneena kutsuin parhaimmat ystäväni juhlistamaan asiaa. 
En voi ymmärtää sellaista asiaa, että iän myötä minulle on tullut tasan kaksi alkoholipersoonaa.

1. Juon ja siirryn suoraan laskuhumalaan. Tylsää siis.

2. En vain enää näe sitä näkymätöntä rajaa joka sanoo ÄLÄ JUO ENÄÄ NAINEN vaan jatkan kunnes olen diu diu diu. 

Mihin on kadonnut nuoruutena oppimani raja ja selväjärkisyys?
Juon enää harvoin ja illat noudattavat joko kaavaa yksille ja kotiin TAI yksille, no ehkä toisille, diu diu diu ja kompastellen kotiin. 

Tämäkin ilta alkoi sillä, että 3 skumppapullon jälkeen toisten yllyttämänä join tequilaa suoraan pullosta ja railasin karaokea. Kuitenkin osasin lopettaa onneksi edes jossain vaiheessa ja jaksoin elimistöön tankkaamallani viinalla juhlia pilkkuun asti. Baarissa ei siis mennyt pahemmin rahaa. Hyvä vaan. Tili on aika nollilla.. JA JÄÄVESI MAKSOI 1€?!? Laitonta sanon minä.

Jostain kumman syystä eräs kiinnostukseni kohde päätti piristää iltaani sanomalla että MINUA EI KIINNOSTA. Ehkä. Onneksi olin sen verran jurrissa että kimitin vaan jotain ja lähdin bailaamaan.

Btw miehet (ja me naisetkin grhm), jos ei kiinnosta niin se voisi olla kyllä tai ei. Ei mitään epämääräistä mutinaa jota kumpikaan ei ymmärrä. Saapahan asialle pisteen.

Joo. No ainakin ystäväni kanssa huomattiin sellainen asia, että vikat hitaat on mahdottoman kiva pilata muilta karjumalla biisiä tunteellisesti. Oltiinpa kauheita. No.. juopuneisuuden piikkiin. 

Lisäksi eräs mies maksoi meille taksin kotiin. 
Maailmassa on yhä paljon hyvää.

Ja olen nyt vuoden vanhempi ja mahdottomasti viisaampi. 


KAADA TUOPPIIN SITÄ PUNKKUA!


4 kommenttia:

  1. Hahahaha! :D Hyvää syntymäpäivää!

    VastaaPoista
  2. Minullekin tuli jossain vaiheessa se tilanne, etten alkoholia juodessani mennyt humalaan vaan suoraan laskuhumalaan. Asiaan auttoi se, että olin sitten useamman vuoden juomatta...

    Nykyään olen taas alkanut juomaan alkoholia. Olin lauantaina yökerhossa ekan kerran vuosiin ja siinä paikassa jäävesi maksoi 1,6€...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis eikö jossain laissa sanota että vesi kuuluu perusoikeuteen ja sen pitäisi olla ilmaista?!

      Noo.. vastauksena varmaan että mene sitä sitten vessan hanasta juomaan :D Ehkä lasin käytöstä ja jäistä saa laskuttaa.

      -MJ

      Poista