maanantai 4. toukokuuta 2015

Teimme sen. Taas.

Oho. Harrastimme seksiä taas.

Oli muuten ensimmäinen kerta, kun kutsuin miehen luokseni rehellisesti vain seksi mielessä. 

Tietenkään en suoraan kysynyt "tuutko tänne panee hani?" vaan käytin keinoja, joista olen puhunut tekstissä Kuinka huijata mies tekemään aloite?

Ja se toimi. Mies tuli luokseni ja teimme sen. Kolmesti. Krauh.


Olen melkein 100% varma, että mies ei halua muuta kuin seksiä. Itse olen 95% varma, että haluan vain seksiä. Se pieni ja pirullinen 5% on kuiskinut korvaani vaatien enemmän. Ei ei ja ei. Tiedän, että mies ei sovi minulle parisuhdemielessä, hän on huipputyyppi juuri ystävänä. Asia täytyy vain hyväksyä.

Asumme eri kaupungeissa kesän, mutta tulemme luultavasti näkemään aika paljon. Tämä voisi olla elämäni ensimmäinen fuck buddy. Komea, luotettava mies ja hiton hyvää seksiä. Houkutus on suuri.

Annan tämän omasta puolestani jatkua, mutta lopetan sen heti jos asiat vaikeutuu. Jos pienikin mustasukkaisuus, ärsytys tai muu sellainen nostaa päätään - adios. 

Katsotaan mitä kesä tuo tullessaan. 

2 kommenttia:

  1. Moikka! Olen seuraillut sun blogia ja oon jäänyt ihan koukkuun! :) Haastoin sut yhteen haasteeseen, käy katsomassa sivuiltani! :)

    VastaaPoista